וואטסאפ

Data visualization!

בעידן הביג דאטה, טכנולוגיות Data visualization הפכו חיוניות לניתוח והצגה של כמויות מסיביות של נתונים גולמיים הזורמים ללא הרף ממקורות שונים, ותוצרי Data visualization מניחים את התשתית לתהליכי קבלת החלטות מונעי-נתונים.

​​להפוך מידע לידע באמצעות Data visualization!
 
בעידן הביג דאטה, טכנולוגיות Data visualization הפכו חיוניות לניתוח והצגה של כמויות מסיביות של נתונים גולמיים הזורמים ללא הרף ממקורות שונים, ותוצרי Data visualization מניחים את התשתית לתהליכי קבלת החלטות מונעי-נתונים.

כך שאם אתם שואפים להאיץ את מאמצי המיזם או הסטרטאפ שלכם, להתאימו לדרישות המתפתחות, להפיק תובנות משמעותיות ולקבל החלטות עסקיות נבונות המבוססות על ביג דאטה, Data visualization היא הפתרון האידיאלי עבורכם.

Data visualization מאפשרת העברת מידע יעילה, מדויקת, ברורה ואסתטית תוך שימוש בגרפים, טבלאות, תרשימי זרימה, מפות, גאנטים, דאשבורד, מטריצות, צירי זמן ועוד, ואני משתמשת בטכנולוגיות Data visualization לצורך הנגשת נתונים מרובים או מורכבים, כדי לנתח ולזהות מגמות, דפוסים, קשרים, חריגות וטרנדים במסדי נתונים ועל מנת לקחת את הרעיון והחזון שלכם קדימה.

Data visualization ממקדת את העין במסר

העין האנושית נמשכת לצבעים, צורות ודפוסים. אנחנו מבחינים בזריזות בין צהוב לבין כחול, בין מלבן לבין משולש, והמודעות לנטייה אנושית זו באה לידי ביטוי היטב בתרבות הוויזואלית שמסביבנו – החל בסרטים, בפרסומות ובטלוויזיה דרך רשת האינטרנט ועד לאמנות.

ויזואליזציה שומרת את העין על המסר, היא מאפשרת הפנמה עמוקה שלו ולא פחות מכך Data visualization מדברת בשפה אוניברסלית, המובנת לכל. בעוד נְתוּנֵי עָתֵק (Big Data) אדירים זורמים, מצטברים ונאגרים, Data visualization מספרת לנו מה הם בעצם אומרים.

עבור חברות, יזמים וסטארטאפים Data visualization משמשת כלי מפתח להבנת מיליארדי שורות הנתונים הנוצרות מדי יום, מדי שעה.  בעזרת כלי Data visualization כגון אינפוגרפיקה אני מנקה מהנתונים את ה"רעשים", מפשטת נתונים מורכבים, מדגישה מידע שימושי ומספרת את סיפור המותג.

עם Data visualization רואים מיד את התוצאות בעיניים

טכנולוגיות בינה מלאכותית (AI) ולמידת מכונה (ML) עוזרות לי למיין, לסווג, להבין ובעיקר להסביר נתונים מבוזרים ופלטים מספריים ונראה שכל חברה בכל תחום יכולה להפיק את המירב מ-Data visualization.

בעזרת הדמיית נתונים אני מסייעת לחברות וסטארטאפים לזהות נקודות חולשה ומוצאת דרכים לשיפורן, באמצעות Data visualization אני מקבלת תמונה מלאה על התנהגות לקוחות, בוחנת ביצועים של מוצרים ושירותים ואף חוזה בעזרתה היקפי מכירות.

חוויית המשתמשים נמצאת תמיד לנגד עייני ואני עושה שימוש באמצעים גרפיים, חזותיים ועיצוביים על מנת להפוך מערכי נתונים גדולים לחגיגה תמציתית, קוהרנטית ומשכנעת של צורות וצבעים.

Data visualization עוזרת להבין נתונים במהירות וביעילות. ייצוג גרפי של מידע עסקי מסייע לחברות, מיזמים וסטרטאפים לראות כמויות גדולות של נתונים באמצעים חזותיים ברורים, פשוטים ומגובשים ולהסיק מסקנות במהירות וביעילות. ומאחר שבעולם העסקי זמן שווה כסף, אז הדמיית נתונים מאפשרת מענה מהיר לשאלות וטיפול מידי באתגרים ובבעיות עסקיות.
​​
Data visualization מאפשרת זיהוי מגמות, נטיות וטרנדים. הדמיית נתונים היא כלי נהדר ליצירת יתרון על פני המתחרים. בעזרת Data visualization ניתן לזהות ואף לחזות התנהגות לקוחות, לאתר בעיות פוטנציאליות עתידיות רגע לפני שהן מתרחשות, לפתור בעיות קטנות לפני שהן הופכות גדולות ולנבא לפני כולם מגמות, טרדנים ואופנות.

​​Data visualization עוזרת לאתר קשרים, דפוסים ויחסים. כאשר הן מוצגת בצורה ויזואלית, אטרקטיבית וברורה, אפילו כמויות אדירות ומורכבות של נתונים מתבהרות והופכות הגיוניות. באמצעות Data visualization אפשר למצוא מתאמים, סיבתיות, הקשרים, דפוסים ומערכות יחסים בין נתונים, מה שמאפשר לחברות ליצור סדרי עדיפויות נכונים ולהתמקד במטרות הליבה; להתרכז בפיתוח ושכלול המוצר וקידום המיזם או החברה.

בעוד בעבר הייתה חלוקה ברורה בין מנתחי נתונים לבין מספרי סיפורים, Data visualization שברה את הגבולות וטשטשה את הקווים, עד כי כיום, ככל שתוכלו להעביר נתונים מרובים ו"יבשים" בצורה חזותית, כך תוכלו להפיק הרבה יותר תובנות מהמידע. Data visualization הופכת מידע לידע, היא מגרה את הדמיון ואת התוצאות של הדמיית נתונים מיד רואים בעיניים.

עוד בנושא:

עיצוב אפליקציות >>
מהו מיקרוקופי >> 
אינפוגרפיקה >>

מזמינה אתכם/ן להתייעץ איתי

בכל שאלה והתייעצות, אני מזמינה אתכם/ן ליצור עמי קשר טלפוני, לכתוב לי בוואטסאפ או להשאיר לי פניה באתר.

​​להפוך מידע לידע באמצעות