וואטסאפ

מיקרו קופי

מיקרו קופי נמצא בלב ליבה של חוויית המשתמשים ומעצב אותה. זה המשפט הקצר, שברירי המילים או המילה הקטנה בממשקים דיגיטליים שמחוללים שינויים גדולים.

מיקרו קופי נמצא בלב ליבה של חוויית המשתמשים ומעצב אותה. זה המשפט הקצר, שברירי המילים או המילה הקטנה בממשקים דיגיטליים שמחוללים שינויים גדולים.

 

מיקרו קופי הוא הטאץ' האנושי בממשק הדיגיטלי הרובוטי - הוא מצמצם את חוויית הניכור במפגש שבין האדם לבין המכונה, מעניק למשתמשים תחושה של דיאלוג אישי ולא פחות חשוב מכך הוא מייצר חיבור רגשי ממשי.

אני מאמינה שמוצר שקל להשתמש בו, הוא מוצר שנחזור אליו. כמעצבת מוצר רב תחומית המתמחה ב-UX, מיקרו קופי מאפשר לי להעשיר את חוויית המשתמשים, להעצים את השימושיות ולהדגיש את אופיו הייחודי של המוצר.

 

כאשר אני כותבת מיקרו קופי אני מביאה לידי ביטוי את הטון הייחודי של המותג ויוצקת "אישיות" נגישה וחמה שממקסמת את האינטראקציה בין המשתמשים לבין המוצר.

אמנות המיקרו קופי

זה מתחיל בהקשבה. לכם. אני תמיד מתרגשת להתוודע למוצרים חדשים ופורצי דרך. אני לומדת להכיר את המוצר שלכם, את קהל היעד שלכם, את המסע של המשתמשים ואת הזירה שבה אתם פועלים על מנת ליצור אפיון מיקרו קופי שלם ומלא למוצר שלכם.

לאחר ההכרות, נבחר את שפת המוצר, את הקול של המותג, נבנה את הסיפור שלכם ונגבש את הקונספט. נתאים את השפה לשפת המשתמשים ונדבר אליהם תמיד - בגובה העיניים.

לבסוף אכתוב מיקרו קופי משכנע, מניע לפעולה וקולע שילווה את המשתמשים במסעם ויגרום להם לבצע את הפעולות הרצויות – בתפריטים, בכפתורים, בהודעות שגיאה (404), בהודעות הצלחה, בטפסים, בקופת התשלום, בעגלת הקניות, במצבי המתנה, בתהליכי הרשמה, בהליכי הורדת תוכנה, בזמן טעינה, במדריכים, במסמכים, במיילים ועוד.

"רק מילה טובה, או שתיים לא יותר מזה, מיד עושה לי טוב..."

מיקרו קופי זה אמנות. הוא נשפט לא על פי אורכו כי אם על פי יעילותו ובדרך כלל די במילה אחת או שתיים, לא יותר מזה כדי:

לגעת בליבם של המשתמשים באתר, באפליקציה או במערכת ולסחוף אותם

להגדיל את שיעור ההמרות

להרחיב את היקף המכירות

לצמצם פניות למרכז התמיכה ולמרכז שירות לקוחות

לחסוך תסכול מהמשתמשים

למנוע נטישת עגלות

להפיג חששות

להגדיל את התנועה ולהעצים את חוויית המשתמשים.

מיקרו קופי הוא המוטיבציה לפני פעולה, הוא ההנחיה הנלוות לפעולה וגם המשוב שמגיע לאחר ביצוע הפעולה. המיקרו קופי שאני כותבת הוא ברור, עקבי, תמציתי ושימושי.

הוא יכול להיות משעשע, מרגש, סמכותי, נועז, מתוחכם, חצוף או רשמי, אבל הוא תמיד בהיר, נקי, פשוט, מסיר מחסומים ומגביר מעורבות.

ב Blanko, המיקרו קופי נתפר למידות המוצר שלכם באופן אישי. אני ממנפת את הידע שלי בעיצוב חווית משתמש, בפסיכולוגיה, בשינוי עמדות ובתהליכי קבלת החלטות על מנת להפוך את חזון המוצר שלכם לממשק חווייתי ומדהים, שהופך מבקרים ארעיים למשתמשים חוזרים.

אני כאן כדי לעזור לכם למצוא את המילים הנכונות

בכל שאלה והתייעצות, אני מזמינה אתכם/ן ליצור עמי קשר טלפוני, לכתוב לי בוואטסאפ או להשאיר לי פניה באתר.

המילה הקטנה בממשקים דיגיטליים שמחוללים שינויים גדולים