וואטסאפ

Native app

​פיתוח Native app יאפשר לכם להשאיר חותם במרחב הדיגיטלי, להגדיל את היקף המכירות ולרתום את טכנולוגיית המובייל להגברת המעורבות במוצר שלכם.

​פיתוח Native app יאפשר לכם לבנות אפליקציה אלגנטית, ידידותית וייחודית, כזו שאין שניה לה, שתיקח את המיזם, המוצר או הסטארטאפ שלכם לשלב הבא.
 
פיתוח Native app יאפשר לכם להשאיר חותם במרחב הדיגיטלי, להגדיל את היקף המכירות ולרתום את טכנולוגיית המובייל להגברת המעורבות במוצר שלכם.

עם יותר מ-7.1 ביליארד משתמשי מובייל בכל רחבי העולם, לא כדאי לפספס את ההזדמנות להכניס את המוצר או המותג שלכם למכשירים הניידים של אנשים, ואם גם אתם שואפים למנף את חזית טכנולוגיית המובייל ולהגיע ללקוחות במכשירים המועדפים עליהם - Native app היא הפתרון האידיאלי עבורכם.

אם הליבה העסקית שלכם סובבת סביב אפליקציית מובייל ואתם רוצים להבטיח חוויית שימוש מהירה, פונקציונלית ואופטימלית אני ממליצה בחום על פיתוח Native app.

אם כבר יש לכם אפליקציה, יש לה כבר מספר מסוים של המשתמשים ורוב המשתמשים נמצאים באינטראקציה דרך האפליקציה, כדאי לשקול מעבר ל- Native app.

אם אתם רוצים שלאפליקציה שלכם יהיה חופש להשתמש במשאבי המכשירים הניידים של כל משתמש ומשתמשת, לרבות: רשימת אנשי הקשר, המצלמה, ה- Bluetooth או ה-GPS כדאי לבחור בפיתוח Native app.

אם אתם שואפים לביצועים גבוהים ולפונקציונליות הנחוצה לשילוב אלמנטים תלת-ממדיים, בינה מלאכותית או מציאות רבודה, אז Native app היא הפתרון עבורכם.

כל יתרונות Native app בכף ידכם.

היופי שבפיתוח Native app הוא שהאפליקציה מותאמת באופן מושלם למערכות ההפעלה הייחודיות של כל מכשיר, כך שלצורך פיתוח אפליקציה למכשירי אפל נשתמש בשפת התכנות +C או בשפת Swift, בעוד שלצורך פיתוח אפליקציה למכשירי אנדרואיד נשתמש בשפת Java או ב-Kotlin.
 
התאמה זו, בין שפת האפליקציה לבין מערכת ההפעלה שבה האפליקציה פועלת, היא היא זו שהופכת את האפליקציה ל- Native app והיא טומנת בחובה מספר יתרונות בולטים:

עם Native app ביצועי האפליקציה טובים יותר – כאשר האפליקציה מותאמת לפלטפורמה, ביצועי האפליקציה משופרים וטובים יותר בכל היטב כמעט.
 
Native app היא רספונסיבית ומהירה, בזכות ממשקי ה-API יש פחות באגים וגם התוכן, התמונות והסרטונים מאוחסנים בצד הלקוח, מה שמבטיח זמן טעינה מהיר וביצועים עוצמתיים.

עם Native app האפליקציה יכולה לעבוד גם ב-Offline  - בעוד אפליקציות רגילות או היברידיות פועלות רק כאשר יש גישה לאינטרנט ותלויות בתפקוד של שרת האינטרנט, Native app יכולה לפעול גם במקומות שאין כיסוי לרשת האינטרנט או שהחיבור לאינטרנט לקוי או משובש.
 
Native app אינה תלויה בחיבור לרשת האינטרנט והיא תפעל בכל מקום ובכל מצב, גם ב-Offline.

Native app היא הרבה יותר אינטואיטיבית ואינטראקטיבית – מאחר ש - Native app "יורשת" את ממשק ההפעלה של המכשיר שבו היא פועלת, היא מספקת חוויה מוכרת, זורמת, קל מאוד למשתמשים לתפעל Native app,

היא נראית כחלק אינטגרלי מהמכשיר מבחינת ה-Look & Feel והיא מציעה חוויית משתמשים אינטואיטיבית וידידותית יותר.
 
אולי תתעניין גם ב: 
 
# עיצוב אפליקציות >>
# אינפוגרפיקה >>

הוספת פיצ'רים קלה יותר ל- Native app- בניגוד למגבלות הקיימות באפליקציות היברידיות או באפליקציות אינטרנט רגילות, הרבה יותר קל ופשוט להוסיף פיצ'רים ותכונות חדשות ל-Native app.
 
תודות לממשק ה-API, Native app מאפשרת יותר יצירתיות ויותר אפשרויות. אם ניקח לדוגמה הוֹדָעוֹת בִּדְחִיפָה (Push notifications), המציעות יתרון גדול, הרי שניתן לשלב אותן רק ב- Native apps,

שכן צריך מספר מזהה ל-Bundle של כל מערכת הפעלה, זו של גוגל וזו של אפל.

הי, אני הילה בלאן, מעצבת מוצר רב תחומית, ואני מלווה חברות, יזמים וסטאראפים, כמו שלכם - להצלחה. המומחיות שלי היא עיצוב חוויית משתמשים ואני מתרגמת את הניסיון שצברתי במשך יותר מ-15 בהשקת מוצרים דיגיטליים, לטובת ליווי צוותי הפיתוח שלכם ועיצוב UX ב-Native app.

אני מאמינה שפיתוח Native app צריך להיות ממוקד באנשים, במשתמשים, ואני מביאה לתהליך הפיתוח מתודולוגיה אג'לית היוצרת סינרגיה מושלמת בין טכנולוגיה, אסטרטגיה, צוותים וביצועים.

מזמינה אתכם/ן להתייעץ איתי

בכל שאלה והתייעצות, אני מזמינה אתכם/ן ליצור עמי קשר טלפוני, לכתוב לי בוואטסאפ או להשאיר לי פניה באתר.

לרתום את טכנולוגיית המובייל להגברת המעורבות במוצר שלכם